suke suki dakz² gOnjOl ^-^



Da agak bekurOn aku x update ini blog.. dlm layan feeling sensorang, aku belek gambo² lame terjumpe lak album hangOut b'same kazen² ..urmm tym² cuty x sah kalo x enjOy bersame kazen² ku yg gOnjOl... tp sepawOh jela..yg len dak2 skola gik..kitOwang neyh je yg da masOk ke alam remaja..hahah umat² tersebut t'dri dpd aku, arep, wanie, bada, ijan(mat celop) n ayed..kami sume mmg rapat antra 1 sme len..

citenye kebetulan kazen aku yg belajo at obersea neyh blk cuty ..so kitowang pon roger utk biken havoc beramai².. maklomla, da lame x jumpe kan... wendooo tahap gaban pOwn adO... hoho so plan punye plan, port yg menjadi pilihan kitowang ialah putrajaya... sebab utama ade tmpt utk bermalam n makan pOn pree.. heheh! sampai la hari yg dinanti² kan tibe, pew gik..biken kecOh mari.. waktu malam menjadi pilihan bg mengelakkan kepanasan yg amat memanaskan di siang ary...padahal lepaxking! at alamanda je pOwn..huehue pic² dibawah men"ceritakan" betapa enjOy nye kami.. n__n

kami berenam... harusss ;)

xtviti utama ofcoz la g men bowling! muke ayed da cm gorila..(^-^)

badar xde kije m'hidu gas asli dpd mOntOt ayed.. (!_!)

pozing saje c dak bada neyh..

(wanie berkate) champion pergi bermain..mat celop balik selepas bola masuk longkang.. har3

aku, bada gewdix n ayed yg pemalooo ayam. heheh

gaya sOwang juara bola masOk longkang terbanyak..yeayh!

oke, abez je g men bOwling kitowang plan nk p menyumbangkan sOre lak, tp malang nye pusat karOkE at ptrajaya x cool seyh.. br kol 12 da tutop pekezzz...lebey bek at muO kol1 pOwN still idOp gik.. >.< so plan A betuko ke plan B..kitowang jenjalan nmpk pusat men game, pew gik tewOz terjah je ler...jnji enjOy! layannzzzzzz~~


kami..anak2 dare sunti.. hikhik *_*

gabungan kazen2 kecelok..

cenyum saje... n_____________n

ayed khusyuk b'main, aku hanya sbg pemerhati..hOhO

oke, men bowling suda, men game suda so tym utk mengambil hangen d luwO pule.. opss! kami sume x menat nk g tgk wayang coz bazer wet! ape gune tv plasma yg adO... hype okeyh lew...membebel panjang suda... at da end kitOwang decide juz rOund area putrajaya je.. yg fenting, snap pic! sekian...muahahax~~


untuk kitew2 aje! ;)
2 mamat yg bajet!
luvely kazen..
aku & mizan da mcm alien..yg len mengelilingi kapal angkasa kami..har3

..
*********************************

2 Response to "suke suki dakz² gOnjOl ^-^"

  1. Anonymous Says:
    June 22, 2011 at 8:09 PM

    aku pemenang bowling.. hihi

  2. Cik keyla says:
    June 22, 2011 at 8:41 PM

    sape kOwwwwwwwwwwwww... hOhOhO

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

muzika~