kata2 hikmat

Assalamualakum hye,hye,hye!!! sempena pagi yg ceria ditambah pule dengan otak ku yg cergas lagik ligat, tetibe dtg idea nk share ngn kOwang tentang koleksi kate2 hikmat yg akooo suke.... (nme pOwn tntg akoo,sO aku nye ske la nk pOmOt...hehe) pd aku, kate2 hikmat nie boleyh dijadikan perangsang utk berjaya+mengubat kekecewaan gitu... mne x nye.. kalo kate2 hikmat yg ala2 ke arah kejayaan mmg la bg galakan & dorongan utk berjaya kan... tp kate2 hikmat tang feeling-meeling neyh agk r tacing kalo bace..... agk syahdu gitu... aku bOleyh klasifikasikan antre kate2 hikmat t'mskla kategOri kejayaan,persahabatan n cinta.... kte da biase bace mende uh sume... okeyh la tnpe byk lagik bebelan yg akn kuwO, kt bawah nie antre kate2 yg jadik feveret akooooo.. smOge layanzzzzzzzz~



:::kate2 hikmat dalam kejayaan:::
  • Try if u fail, but dOn't fail 2 try...
  • Always rememberr that success is a ladder and not an escalatOr....
  • Attitude is contagious. Pass it on..





:::kate2 hikmat dalam persahabatan:::
  • Persahabatan ibarat sebuah janji..x dapat dibace di dalam aty... namun x kan terpisah dek jarak, x kan di ubah dek masa.... sekali kite berkawan selamanya tetap bersama!!!!! fwenzz 4 eva...

  • River can dry, Flower can die, but our relatiOnship cannOt say gudbye until die...

  • Aku mengenalimu melalui satu nama, aku memahami melalui satu renungan, aku mengingatimu melalui satu kenangan, dan aku menyayangimu melalui satu persahabatan... ^^

  • C!nta...bermula dari mata...tumbuh dihati.. & berakhir dengan air mata.. ttp, sahabat bermula dgn senyuman..tumbuh dgn kesefahaman... & ia berakhir hanya dgn kematian... :)



:::kate2 hikmat dalam percintaan:::
  • Hanya memerlukan waktu seminit utk mentafsir seseorang, sejam utk menyukai seseorang, dan sehari utk menyintai seseorang... tetapi memerlukan seumur hidup utk melupakan seseorang....

  • Ingati bila sunyi, rindui bila berjauhan, fahami bila keliru, nasihat bila terleka, dan maafkan bila terluka...
  • Bibir x perlu berkata bila aty da mula bersuara, cinta bukan bermakna cinta selagi ia x dilafazkan....seandainya ada cinta biarlah hati menjadi saksinya.... dalam aty ada cinta,dlm cinta ada keliru... (wahhh!!!!!!!!! aku suke ayt bemadah nie... huahua (^^)

  • Walau siapa pOwn dirimu, Namun kau tetap abadi dlm ingatanku...

hurmmmm kate2 nie la kadang2 wt aku pk sejenak... boleyh dipraktikkan dlm dri... 2 pOwn kalo maw... hOhO sekiaaaaannnnnnn~ ^

^

0 Response to "kata2 hikmat"

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

muzika~