wOOaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Assalamualaikum & slmt sjhtera diucapkan.... i'm back!!!! blOg yg skian lame suda terkubO akn dimulekan dgn citew2 yg sewaktu dengannyew... muahahax~ ^-^ sbg mukadimah pemulaan penulisan blOg neyh, 1st of all aku nk gewk cite sebe cket bckground aku...nk xnk, bace jugak!! hikhik ^^

nme pena aku ialah cik keyla.. sO kOwang leyh la pggl aku ngn nme uh...(twu kn cre sebutannye?) law tataw, wt2 twu jela.. hOhO aku berasal dpd muO jOhOr..dulu kni dan selama nyew... (uiikkssssss ala2 tagline parti pOlitik gitu..ooooooooppsssss!! =) dilahirkan pd tahOn 1989 dmane ianya taOn t'akhir dlm era 80-an...bangge siiiiioooooooooot...aku merupakan ank kedua dpd 4 owg adek badek.. sume nye da besO2, tggl adek aku yg laz still berada dlm alam persekolahan..

nway kehidupan aku agk la mencabo..mcm2 exam dlm sistem pendidikan negare aku tempuhi.. antre nye cm kOwang twu la kan UPSR, PMR,SPM n tebeso skalik STPM...sume2 neyh aku da harungi..pape pOwn skrg nie aku sdg melanjutkan pelajaran di universiti.. aku mengambil jurusan pendidikan(bEd) di uniRazak..alhamdulilah diam x diam aku kini menjengah masuk ke sem3... ngeee~



aku ase 2 je kOwt yg aku dpt citekan serba sdikit... nk twu lebey lnjt fOllOw up my blOg.. yeeaayyyy!! sekiaaaaannnnnnnn~ ^^

pape pOwn, NEVER FORGET 2 SMILE...!!!!

0 Response to " "

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

muzika~