suke3!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

huhhhh?????? ape yg suke????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hOhO mcm2 suke aku ade... tp kali nie aku nk wt entry tntg kisah suka duka aku nk dapatkan lesen kete+mOtO.... hakhak kowang de lesen x?? sume owg nk lesen kan.. x kesah lesen pew... yg pntg lepas nk bwk motokar kt jln ghaye..bkn lesen nk bkk pOrt judi+lesen kawen yew...hehe :)


nak amek lesen bkn sng, x juge ssh..jnji ade $$$$$ kowang da leyh amek lesen...so kne r blajO dpd a-z.... cm aku lak sume p'blnjaan nk amek lesen mak bapak aku yg sapOt..so aku dgn senang lenang nye dtg2 twOz bljo..huhu...hurmmmmm tahap umo dh leyh amek lesen mase 16 taun kan?? tp aku amek pas SPM-17taun..kre amek 2-2 lesen r(B2 & D.. sng cite tapayah nk delay2... mle2 nk g uh excited semacam!! bezz jew dpt tgk owg bwk kete...


pas da abez kls ceramah 2 sume, pak cik yg in charge aku 2 pon da start r nk ngajO aq.. cm base r keta kancil...mule2 dye soh start enjin n bla3 wt pe yg patot kt kete.. perghhh mse uh
geger x hengat!!! haha klako betOi... x geti nk balance minyak+clutch.. x nk temati2 plak enjin uh.... dh cm kne senggugut da.. hekhek 2 lom smpai tahap blajo naik bukit+parking.. huru hare gamat jadik nyew!! (tp aku jarang kne marah even salah..bodek kne maw pandaiii yew...) *_!


lesen L tahap permulaan

hari demi hari aku da semakin pandai meng"ejazz" itu kereta... smpai p.cik uh ckp aku da leyh race.. haha kate2 iklazzz uh.. aku twu... :) b'bza ngn mOtO, kacang jew... tapayah byk ajO akuu da mmg xpert... mle2 cm klako je kne wt isyrt tgn uh sume.. tp ble hari2 dtg latihan x ase pape dh...(hrp je blajO, tp bkn prektikkan pOwn ble da de lesen!!) huahua


pape pown alhamdulilah... dgn berkat kesungguhan+tunjOk ajO ku sifu!! uh, akhir nye aku berjaya menamatkan sesi pembelajaran dan dgn hnye skali test aku lepazzz.. hoooraaaayyyyyyy!! syiiiiiiioooooooooookkkkkkkkk glewww da dpt lesen!!!



lesen P yg membuktikan aku da passss~


skunk nie da abehh 2 taun aku nye lesen P uh.. so aku da pon dpt lesen "real"
means lesen memandu malaysia tnpe tempoh percubaan..hikhk.. nway skunk nie lak cite2 aku yg lom jadik kenyataan lagik ialah aku nk amek lesen stembrOll plak pasneyh... leyh lenyek owg2 yg jahat2 ngn hakuu... hahahaha wink2!!! *-*

sekiaaannnnnnn cOretan dpd cik keyla ^^ smuge tehibO..

0 Response to "suke3!!!!!!!!!!!!!!!!! :)"

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

muzika~