akooooooooooo

Assalamualaikum.... kembali lagik di segmen "segalanya tentang akoo" hahah! kali neyh idea aku untuk menulis agak mencurah2 gamak nyew... myb sbb da lme x menulis kOwt.. . hehe nway menyentuh tntg perangai aku, macam2 ragam sepakej dlm diri aku neyh... *-* lumrah manusia ade sifat marah, gembira, sedih, lucu, egO n lain2... kalo sentuh tang dri aku sumenye uh ade.... cme yg agk "menarik" tntg dri aku myb sbb aku terkenal dgn sikap lawak+apy gO lakibini... aku kalo da becakap x geti benti kOwt.. smpai memberzz aku tnye "cik keyla, ko x penat ke becakap jew?? sume owg tnye sume ko layan... hebat betOi la.. aku yg tgk nie pulak penat..." huahua :)

kt rumah aku jenis suke menyakat adik badek.. law kt hostel+kOlej pOwn sme.. bahan memberzzzz2 + sakat menyakat nie dh jadik mainan aku.. tp 2 la.. dlm apy tipu la x de prasaan marah+moody... aku kalo da mudy mentaxx mahap la... tarak owg bani kacO aku.. sbb nt aku hangen... hikhik tp sikap panas uh sume kejap jew... ble da sejuk sume owang lega... huhu

sampai 1 tahap, aku wat 1 nOtis yg menandakan aku akn kurengkan aktiviti2 pelik aku uh... hahah!!



KURANGKAN BERCAKAP, KETAWA, enjoy,

MENYAKAT memberzz, moody, tido,

Layan tenet!!!!!

TINGKATKAN USAHA, RAJIN STUDY, JANGAN MALASSZZ….!!!!!!

::TARGET PIAWAIAN::

CGPA 4 FLAT!!!!!!

( x leyh blahhhhh ekkkhhhhh >.< )

***nie la cOretan yg hanget aku tampal dalam bilik.. sume member2 kalo msk bilik x caye ngn matlamat akooo uh...sbb yg berubah nyew cket jew!! *** ngagaga~


sekiaaaaaannnnnn cOretan "ciput" dpd cik keyla.. ^^



1 Response to "akooooooooooo"

  1. Anonymous Says:
    May 26, 2010 at 7:32 PM

    bohong..... aku x pecaye ini sume.... hahaha

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

muzika~